fredag den 5. december 2014

5. december og så blev det allerede weekend!

Ja, tiden flyver afsted, men jeg forsøger at nå det vigtigste OG at få slappet af og nyde tiden. Som Charlie skrev forleden dag, bruger jeg meget tid med min lille nye charmetrold, som I kan se længere nede i opslaget, men først skal dagens gave vises :)
Ja, det kan være lidt svært at få taget gode billeder i øjeblikket - specielt når kameraet driller, så det bliver aften, inden man får det blitzet ... men det er en lækker paper pad i 6x6" fra Joy craft med navnet "Warm christmas". Jeg havde vist ikke nærstuderet længe, før jeg straks tænkte, at den skulle da lige suppleres med en 8x8" pad og så ... og ... og .... men jeg kan ikke finde den som 8x8", så er der nogen af jer, der ved om det findes, hører jeg RIGTIG GERNE om det :) Ellers må jeg finde på et andet projekt, men det bør heller ikke blive svært med papir i de klassiske julefarver!

Og her er det nyeste skud på stammen - Magnus ca 3½ måned gammel og totalt uimodståelig, når man er hans mor <3 . Det bedste er at se, når Andreas (min store dreng på 5 år) er totalt skudt i sin lillebror og bare vil kramme, kysse og være sammen med sin lillebror. Aldrig havde jeg troet, at det ville gå så godt mellem de to søskende, for der har ALDRIG været tegn på noget jalousi eller lign. Det eneste, Andreas har beklaget sig over et par gange, er, når Magnus "slår og sparker" ... det er så det, vi andre betegner som glæde og iver, når han ser os og arme og ben flyver rundt og er man lidt for tæt på, kan det godt føles som "slag og spark" c",)

Håber, I har lyst til at blive ved med at kommentere, for jeg bliver så glad i mit lille sind, når jeg læser dem .. og jeg kan jo læse mig til, at jeg snart er glimmer-fan, hvis jeg er som jer andre :)
Rigtig god weekend

5 kommentarer:

Mio sagde ...

Lækker paper pad : ) og super billede af den lille guldklump : )
Dejligt at der ikke er søskende jalousi, det betyder meget : )
Rigtig god aften her d. 5 dec

Karina Beck sagde ...

Lækker gave, men især lækker baby.

Mette Hede sagde ...

Super lækre gaver du får...nu spørger jeg måske dumt, men hvem laver sådan en lækker pakkekalender, for hvis det er din mand, skal jeg have min opdraget bedre. Jeg er grøn af misundelse over de lækre ting, og fluks måtte jeg i Rema og have det fede glimmer.

kortmager sagde ...

Du er heldig med at få sådan nogle lækre gaver! Og hvor er han sød, din dejlige dreng.

Dortesjs sagde ...

ihh dejlig gave og sød baby