torsdag den 4. december 2014

4. december ...og kulden sætter ind

Ja, jeg synes, det begynder at blive mere og mere tydeligt, at vi er kommet ind i en vintermåned. Frosten har godt fat i græs og tagsted, når man vågner om morgenen ... burde snart få gang i brændeovn og te, for vejret er helt sikkert til det - heldigvis :)

Dagens gave er dette glimmer (købt i Rema - og ja, den grønne har vist holdt udbryderfest ;) )

Indtil nu har jeg ikke været så meget til glimmer, men jeg kan godt mærke, at jeg gerne vil give det et forsøg, så jeg skal lige have luret, hvordan jeg gør det bedst og så skal jeg glitre løs. Nogle af de ting jeg ser fra andre ser i hvert fald FANTASTISKE ud. Endnu engang tak søde Tina :)

Skriv gerne en kommentar - det vil glæde mig meget. Jeg nåede selv rundt til en masse igår og synes selv, at det var sjovt at se, hvad andre blogger om her i december

---
WOW ... har lige set jeres kommentarer fra i går - der er jo kommet en hel del mere end da jeg så dem i går! TUSIND TUSIND TAK!
Jeg kan oplyse jer om punchen, at den er fra EK Success og hedder vist Large leaping Reindeer Punch og bare rolig Lise - jeg skal nok få dem brugt her. Det er jo netop det, der er min udfordring, for jeg ved, at de hurtigt løber fra mig og derfor ønskede jeg mig punchen, så jeg kunne blive ved med at lave nye, men skidt pyt - den kommer i huset, når jeg er sikker på, at den ikke er i en af de andre pakker, for den VIL jeg have fingre i :D
Pips ... ja ja, fnis du bare - I har jo så mange skønne sager derude, at man slet ikke når at se det hele og slet ikke de små sager, selvom man synes, man går rundt stille og roligt og "ser det hele" :)
Chokoladekurset er utrolig lækkert, da det er 1 kg kvalitetschokolade, hvor selv Valrhona ikke går igennem nåleøjet ;) Jeg har været afsted 1-2 gange i december i vistnok 7 år nu (eller deromkring), så på den måde får vi lige sikret os lidt lækker juleguf :D

6 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Det er en af de gode ting ved en pakkekalender: man får noget man ikke lige selv ville have købt, og så bliver man tvunget ud over sine grænser.
Og glimmer og glimmerlim og bling og andre sære ting kan man komme til at blive afhængig af.....selv om man ikke tror det.
Jeg taler af erfaring.......så god fornøjelse.
God aften til dig.

Lise sagde ...

Dejlig gave.....man kan godt blive glimmer-afhængig:-))))) God fornøjelse:-))

Karina Beck sagde ...

Uha glitter over det hele, det er altså ikke mig. Men flot er det ; ) : )

rhh sagde ...

Dejlig gave selvom det grønne har taget forskud på glæderne :)

Maryann Laursen sagde ...

Rigtig fed gave, den skal du nok blive glad for, når ført du kommer igang, og man kan faktisk godt blive helt afhængig af det stads he he.

kortmager sagde ...

Dejlig ting du har fået. Glimmer - jeg havde aldrig i livet troet på, at jeg villle bruge det - men det kom jeg til :-). Elsker det.