mandag den 22. december 2014

22. december - og endnu en dag er væk inden man får set sig om ...

Ja, det er utroligt, så hurtigt tiden flyver afsted særligt i december. Vores store dreng skal jo begynde i skole efter sommerferien og vi er i den "heldige" situation, at vi bor tæt på to skoler (1 km til begge), men eftersom de har en markant forskel i undervisningen, er det jo noget af et valg. Vi kan vælge mellem den "klassiske" model med klasseundervisning, som vi andre kender det samt ca 750 elever og med tre klasser pr årgang eller vi kan vælge "fremtidens skole" med 350-400 elever, hvor de ikke er aldersinddelt men i stedet inddelt efter deres niveau (primært fagligt men også med fokus på sociale relationer). Det betyder, at de har en "base" med børn fra 0.-3. årgang og ved siden af undervisning, hvor man er inddelt efter hvor god man er til de forskellige fag. Vi har været til to info-møder og følte os meget lidt informeret til specielt den klassiske skole, så vi valgte at arrangere et møde begge steder og det var så idag. Og nu er vi splittede, da vi vælger hver vores. Vi er samtidig enige om, at det begge er gode skoler; at vores dreng nok skal klare sig uanset hvilken skole det bliver ... ja, men ... hvordan vælger man dog?! Det må vi se, om vi kan blive klogere på i løbet af det næste stykke tid :)

Dagens gave er denne holder til silhouetten (nu håber jeg, den også kan bruges til en cameo, da jeg jo har fået opgraderet maskinparken fra en SD til en cameo ;) ). Det skulle gerne være sådan en, man kan sætte en tusch eller gel pen i og så kan den "printe" med den i stedet for silhouettes egne sketchpenne :) Jeg glæder mig i hvert fald til at få det prøvet af i det nye år ;)

Håber, I har haft en god dag og aften. Jeg vil skynde mig til køjs - kan høre, at der er en der savner mig utrolig meget, så han må hellere få sin godnattår, inden lyset slukkes, for jeg ønsker jo også selv, at han kan sove igennem om natten, som han har gjort i 1½-2 måneder (og han blev 4 måneder igår :) )

2 kommentarer:

rhh sagde ...

Uh det er store beslutninger
Holderen dur også til Cameoen :)

rhh sagde ...

Uh det er store beslutninger
Holderen dur også til Cameoen :)