lørdag den 20. december 2014

19. december ... men øv med forsinkelse

ØV ØV ØV .... nu har jeg tilstræbt at få blogget hver dag, hvilket egentlig ikke er så svært, når man får pakkekalender, men igår gik det galt! Jeg var ellers lige ved at blogge, da sundhedsplejersken kom, men derefter gik dagen bare ud i en lang køre og jeg glemte alt om det, da det blev sen aften og jeg var TRÆT. I skal naturligvis ikke snydes for gaven fra d. 19. december, så her kan I se den

Det er en af de "glitter-penne", som rigtig mange af jer allerede bruger. Jeg har ikke helt nået at finde ud af, hvad den kan, men havde tænkt, at jeg ville finde ud af det i januar, så at få den i pakkekalendergave er jo helt perfekt :)


2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Ja, tænkte nok der var gået kuk i den hos dig i går, siden du var så stille. Øv.
Den glitterpen har jeg ikke set i funktion, men den ser spændende ud.
God lørdag til dig.

Lise sagde ...

Den er bare super og giver lige det sidste finish til et projekt:-))