lørdag den 13. december 2014

13. december ... og de sidste julegaver er i hus

Jeg synes, jeg har nok at se til i det daglige, så jeg drømmer om weekenden, når familien kommer hjem og vi kan hjælpes ad med nogle projekter eller lign eller jeg kan få lidt "fri", så jeg kan nå mine ønskeprojekter. Det sker så sjældent! I stedet ender det med, at jeg intet når af det, jeg gerne vil og tiden flyver afsted i fuld fart ...

Idag har vi heldigvis fået sørget for de sidste julegaver. Nu mangler vi kun en, men vi skal lige til fødselsdag i morgen og se, hvad hun får der, før vi vil købe hendes julegave og så mangler der bare til/fra-kort, som jeg håber, jeg når på mandag og/eller tirsdag. Havde håbet på idag, men det er vist ikke muligt, eftersom vi skal være sammen med venner i aften ;)

Dagens gave er dette skønne stempel, som jeg har ønsket mig - det går direkte i mit barnejuleglade sind :)

Håber, I har en dejlig weekend derude og har tid til lige præcis det, I ønsker. Jeg er jo den fødte optimist, så jeg drømmer stadig om at nå "det hele" på mandag .... eller tirsdag .... eller senest onsdag, for så skal jeg .... torsdag :D


9 kommentarer:

Lise sagde ...

Lækkert julestempel:-)))))

Ann Weiss sagde ...

Hvor skønt at være færdig med julegaverne! Det er jeg ikke endnu, men det nærmer sig :D Jeg har et par hjemmelavede gaver der kræver lidt opmærksomhed inden det kan krydses af på listen :D

Dorthe sagde ...

Du er sgu heldig at Tina køber så lækre gaver til dig! Og så endda en til hver dag.
Her er julegaverne langt fra købt endnu ... men jeg når det vel en dag i næste uge :)

kortmager sagde ...

Heldige di med de gaver du får :-). Og dejligt at have julegaver indkøb overstået. Overstået er måske lidt hård sagt - det er trods alt en fornøjelse at finde den perfekte gave til modtageren.

lam sagde ...

skøn gave og ja her må julegaverne vente til jeg igen kan have sko på ;O)

Annette / aka sagde ...

Det er et dejligt stempel du fik der.
Og tro ikke at vi andre kan planlægge og nå noget som helst...... Det hele er kørt i kage her i år.
Men så når vi det næste år...
God weekend til dig.

rhh sagde ...

Lækkert stempel, og så håber jeg du når det hele, men også når at slappe af og nyde julestemningen :)

Karina Beck sagde ...

Hvor er det et fint stempel.
God aften.

Mio sagde ...

Fint stempel du der fik : )
Julegaverne host.... Har da købt nogle men mangler en del, synes jeg men vi skal nok nå det : )
Rigtig god aften