tirsdag den 2. december 2014

2. december - og julegaverne skal i hus

Dagens gave er dette skønne "rejse"-stempel. Er sikker på, at jeg nok skal få dem brugt på nogle kort og måske også et layout eller to :)

Ellers vil dagen nok flyve afsted idag med mødregruppe lige om lidt, dernæst få klaret vores julegaver til min familie på Sjælland, da de snart skal udveksles og så til sidst skal den store dreng til svømning og vupti - så er det atter aften og endnu en dag er gået! Hold op, hvor kan jeg bare ikke følge med tiden i øjeblikket ...

Jeg håber dog, at jeg i aften eller senest i morgen får tid til at kigge rundt hos jer andre, der også december-blogger, så jeg kan se, hvad I går og sysler med :)

11 kommentarer:

Ann Weiss sagde ...

Ja tiden går hurtig!
Lækkert stempelsæt du har fået der!

Maryann Laursen sagde ...

WOW lækkert stempelsæt, du har fået, det er da rigtig godt til mange ting.
Tror vi alle har det lidt på samme måde, dagene smutter simpelthen bare afsted mellem fingrene på en.
Håber du får en god dag med alle dine gøremål.

Annette / aka sagde ...

Rigtig lækker stempel du har fået i dag. Du må igang....nu hvor du har masser af tid....hihi.

Karina Beck sagde ...

Det er da helt sikkert en lækker gave!

Anjashobby sagde ...

De er fine de stempler :-)

rhh sagde ...

jo tiden flyver afsted og ikke mindst i december
Det er et rigtig sødt stempelsæt meget anvendeligt

maria sagde ...

super lækker gave :0)
kender godt det med tiden ;0)

Cecilie @ancema.dk sagde ...

Det er forfærdeligt som tiden flyver i december! Jeg håber, at du nåede det, du gerne ville nå.

Hanneby sagde ...

Skønt stempelsæt :) . .den cykel der er sq for lækker :D

kortmager sagde ...

Heldige dig - den er også på min ønskeliste... .-). Ja, tiden går stærkt - men vent bare, til du bliver ældre... så går den endnu hurtigere :-).

Mio sagde ...

Lækkert stempel sæt du har fået : )
Kalendergaver er bare SÅ hyggelige. Nyd det
Rigtig god dag