torsdag den 18. december 2014

18. december - og nu skal der jules og hygges

Ja, jeg har jo slet ikke fået pyntet op til jul endnu, og jeg synes selv, at det er så forfærdeligt, når man har små børn ... men der har bare været så meget i hele måneden, så nu hvor kalenderen skriver d. 18. må jeg vist hellere få det klaret. Min "store" dreng Andreas på 5 år vil gerne være med, så vi har aftalt, at han holder fri idag fra børnehaven og så får vi først gjort rent, dernæst pyntet til jul og til sidst skal vi med bus og tog og så se lidt juleri, inden Far henter os og vi kan komme på besøg hos noget familie i aften. Han synes virkelig, at det er skønt med en fridag (måske fordi han ved, at vi så bare rigtig skal hygge), og så har han noget ekstra at fortælle sine venner om i morgen i børnehaven. Jeg snakkede med en pædagog om, at vi skulle ud og køre med tog og han synes, det er sådan en god ide, da børn idag sjældent kører med tog - specielt hvis forældrene selv har bil, men jeg har gjort det 1-2 gange om året med ham, for han synes, det er sjovt og hyggeligt :)

Dagens gave har jeg virkelig haft lyst til at købe i over et år, men jeg har håbet og håbet på, at jeg ville få den i pakkekalender og så idag lå den dag. JUBIIIIII....
Det er naturligvis denne skønne skøjte-die fra Marianne Design, som så mange andre også har og jeg synes, den er så flot. Der findes naturligvis mange forskellige skøjter (små og store), så jeg har været lidt i tvivl om, hvilket mærke jeg skulle ønske mig, men valget faldt på Mariannes - jeg overvejer, om jeg selv skal skaffe Tim Holtz også, men jeg mener, at de er noget større end denne.

Derudover lå denne die OGSÅ i gaven - hvor heldig kan man lige være. Det ser virkelig ud til, at den passer til dem af samme mærke, som jeg fik forleden dag (se her)

Kan I have en rigtig dejlig dag. Jeg vil skynde mig igang med rengøring, så vi kan få de skønne nisser frem og blive i lidt mere julehumør :)

6 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Det lyder som en dejlig dag forude.
Rigtig god fornøjelse til jer begge. Både med nisser og tog.

kortmager sagde ...

Heldige dig - sikke nogle gode gaver, du har fået! Hav en god dag

Lise sagde ...

Velkommen i klubben med skøjter. Der er bare skønne:-))))

Karina Beck sagde ...

Det er sørme også en god gave!

morkaren sagde ...

Ja men det er jo de skøjter jeg også har, og der er da ingen grund til at have flere, men måske et par luffer (har jeg lige købt) der er det ved de skøjter de ser så forskellige ud når du laver dem i forskellige farver. god arbejdslyst og knus morkaren.

Mio sagde ...

Sikke en skøn gave at få ; ))