torsdag den 11. december 2014

11. december - og jeg har fornyet energi

Ja, jeg var nemlig heldig at nå i scrapclub igår. Min lille dreng tog vaccinationen uden problemer, så jeg smuttede i scrapclub hos Unikscrap og selvom jeg kun nåede et par timer, var det alligevel rart at komme lidt ud og snakke med de andre scrappere, at være kreativ og naturligvis at få shoppet lidt :)

Dagens gave er faktisk to ting, for der lå både denne lækre blok papir som jo er perfekt, når man er Mor til to drenge ;)

og denne søde "skabelon" af en bil klar til at blive pyntet og brugt til et album - også fantastisk med drenge i huset

I scrapclub vidste jeg godt, at jeg ikke ville nå meget, så jeg havde taget med til at lave til og fra kort og jeg fik lavet nogle af dem til børnene i min mands familie
Her er "alle sammen"

og her er et billede lidt tættere på af hver slags. Meget simple men også meget børnevenlige.
Den første er med Cottage Cutz die (Moose) og teksten er Joy clear stamp med brun Hero Arts sværte. Den næste er med en af de udklip jeg fik i pakken forleden med en lille rød halvperle som næse. Den sidste er et lille stempel fra Fizzy Moon, sværtet med rød, farvelagt huen med rød Memento Marker og så har jeg for første gang fået brugt min "sne-pen", som jeg købte for 3 år siden. Man tegner med den og varmer bagefter med en varmepistol og så "popper" det op og får en fluffy effekt som sne. Perfekt til nissehue og kvast ;)

Tusind tak fordi du læste med - håber, du også vil skrive en kommentar :)
God dag derude

8 kommentarer:

Maryann Laursen sagde ...

Rigtig søde børnetags her, må jeg sige, de er nuttede især den elg er da bare for cute.
Og lækre gaver her igen

Karina Beck sagde ...

Det er da en ret lækkert papirblog.
Og søde tags. Godt du kom lidt afsted.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Lækre gaver og hvor er de søde dine til og fra kort

Ha en god aften

Mio sagde ...

Skøn papir blok : )
Søde tags du har fået lavet, dejligt at du kom afsted, det er ikke nemt med små børn ; )
Rigtig god aften

Lise sagde ...

Søde tags og en lækker blok:-)))

Charlie sagde ...

Søde tags du har lavet og lækre ting du har fået. God weekend - den er jo lige om hjørnet. =)

Annette / aka sagde ...

Det blev nogle fine tags du fik laver på sådan en scrapaften.
Og sikke dejlige gaver til en drengemor. Der er til mange fine sager.

kortmager sagde ...

Hvor er de skæge de stempler på tagsene, du har lavet.Ikke dårlig med denne "dagens gave"!