mandag den 15. december 2014

15. december - en ny uge truer!

Ja, det lyder alvorligt, men det er sådan det føles. Min mand er netop taget på arbejde, men kommer ikke hjem før onsdag til midnat, så det er tre dage alene hjemme med mine drenge. Det er normalt ikke et problem, men den lille har været rigtig urolig om natten i den sidste uge og her i nat var det helt galt. Han brød fuldstændig sammen og var nærmest utrøstelig! Igår tænkte jeg, om det skyldes behovet for mere mad end brystmælk (han bliver 4 måneder på søndag), men idag tror jeg mere på, at der er noget galt - måske med ørerne ... jeg kunne i hvert fald ikke genkende det lille pus, der græd så hjerteskærende i nat/morges <3

Heldigvis kunne dagen blive lidt bedre, når man ser sin pakkekalender og åbner en gave som denne. Det er et mærke, jeg ikke har set før, men de er utrolig søde de to dies, så jeg glæder mig til at få dem brugt. Endnu engang tusind tak søde Tina

Håber, I får en dejlig dag derude. Jeg skal have indhentet alt det forsømte fra weekenden, så jeg kommer vist ikke til at kede mig ;)

7 kommentarer:

lam sagde ...

skøn gave og rigtig god bedring med lillemanden. Håber i begge får noget søvn, man kan klare så meget mere, når man har sovet ordentlig

kortmager sagde ...

Skønne dies - hvor er du heldig...
Du tager vel til lægen med den lille? Det er hjerteskærende, når de ikke kan trøstes... og det er så svært at gætte sig til, hvad de fejler.God bedring med ham

Annette / aka sagde ...

Åh det er ikke sjovt når den lille ikke er helt i orden.
Jeg håber du får sovet, og at lillemanden får det bedre.
Dejlige og vist ikke set før gaver.
Hav så god en dag som muligt.

Maryann Laursen sagde ...

Åh nej da det lille pus, måske du skulle få ham tjekket hos lægen, så de kan gøre noget, hvis det er muligt?
Lækre dies, du har fået, dem har jeg flere af, og de er rigtig gode og har nogle fede nogen imellem, bl.a. disse her.
Pøj pøj med det hele de næste dage.

Mio sagde ...

Bare ikke sjovt når de små er syge, håber i begge får en god nats søvn i nat.
Fine dies du har fået .

Lise sagde ...

Rigtig søde stempler....glæder mig til at se, hvad du får lavet med dem:-))))
God bedring til lillemanden.

Karina Beck sagde ...

Rigtig god gave!
God bedring med den lille.