søndag den 14. december 2014

14. december ...

Ja, jeg må erkende, at jeg er træt ... så det bliver et kort og hurtigt indlæg

Dagens gave var disse skønne kort fra Dixi Craft, som jeg allerede har købt et par stykker af med andre motiver, så det er jo fantastisk at få lidt flere - og så endda nogen, som jeg ikke har i forvejen.

Håber, I har haft en dejlig dag derude. Vi har været til hyggelig julefrokost igår og familiefødselsdag idag, så nu skal jeg forsøge at sætte lidt skik på det lille hjem, inden det bliver tid til at se dyner.
Tusind tak for jeres kommentarer. Jeg læser dem med stor glæde <3

1 kommentar:

kortmager sagde ...

Ja de er søde, de dixi craft kort. Og udvalget er jo ret stort :-).
Dejligt med familiesammenkomst. Vi har også været sammen med vores unger og en af ungernes svigerfamilie. Midtpunktet er selvfølgeligt vores lille barnebarn :-).
Hav en god aften