mandag den 8. december 2014

8. december - ny uge ... og ny tro på tidsplan ;)

Ja, jeg er til tider en naiv optimist, så jeg er sikker på, at jeg i denne uge når meget mere end i sidste. Heldigvis er der ikke så mange planer i denne uge :)

Da jeg fandt dagens gave tænkte jeg hurtigt "A4-størrelse, hmm ... karton?", men da jeg så fik den i hænderne, tænkte jeg, at den ikke var stiv nok til at kunne være karton - var det mon så papir? Det var det jo egentlig, men jeg havde troet kopipapir, men åbnede i stedet og fandt dette skønne blad og det bedste ved det hele er, at jeg ikke har det i forvejen til trods for, at jeg til convention købte en ordentlig stak "gamle" Ett tryk-blade så derfor har alle andre fra i år :) Uha, hvor jeg dog glæder mig til endnu mere inspiration, for ja jeg må jo erkende, at jeg nok også er mere til Ett trykk end Magnolia Ink magazine

Nå - jeg vil skynde mig at finde symaskinen frem. Jeg har nemlig indgået en aftale med mig selv. Når jeg er færdig med at sy lucia-kjolerne, må jeg tage på blogrundfart hos jer andre og DET glæder jeg mig til, så jeg skal jo bare hænge i og være effektiv, så jeg kan komme forbi jer andre. Er jo snart et par dage bagefter, men jeg skal nok indhente det :)

9 kommentarer:

Maryann Laursen sagde ...

Super lækker gave at finde, det gad jeg også godt.

Karina Beck sagde ...

Dejligt gave til hygge i denne mørke tid.

Annette / aka sagde ...

Ingen gave kan være bedre.....

kortmager sagde ...

Hvor heldig du er!!!

maria sagde ...

lækker gave :0) du er så heldig med alle de skønne gaver ;0)


Lise sagde ...

Skøøøøøn gave:-)))))

Ann Weiss sagde ...

Dejlig gave! God fornøjelse med luciakjolerne :)

Gitte sagde ...

Dejlig gave.

rhh sagde ...

Hyggelig gave