onsdag den 3. december 2014

3. december - og idag skal dagen nydes hjemme ...

Ja, som overskriften siger, skal jeg bare være hjemme hele dagen og nyde, at der ikke skal ske noget før i aften, hvor jeg har arrangeret et chokoladekursus hos den lokale konditor. Igår var der først mødregruppe og dernæst julegaveshopping, så jeg nåede næsten ikke at være hjemme udover aftenen, hvor jeg var TRÆT, så idag skal det være så godt, at få ryddet op, pakket gaverne ind mm

Dagens gave er dette

Jeg har aldrig set malertape i så små og så tynde ruller, men jeg tænker, at den er perfekt i min bordtote, så man nemt kan have det med ud til feks scrapclub eller convention. Lækkert!
Udstandsningerne er jeg i stedet lidt blandet omkring. Jeg er naturligvis rigtig glad for dem (ingen tvivl om det!!), men eftersom jeg havde skrevet selve punchen på ønskesedlen, kan jeg jo godt regne ud, at den med stor sandsynlighed ikke ligger i bunken af gaver - for hvorfor så lave udstandsninger ;) Nå men skidt pyt - så køber jeg selv punchen i det nye år, for hvor er jeg dog vild med den lille Rudolf :) Tusind tak Tina - jeg er så spændt på at se, hvad gaverne indeholder og hvor er det dog hyggeligt med lidt selvforkælelse, når man nu er hjemme og hygger sig

Og sidst men ikke mindst - hvor er det vildt!! 9 kommentarer på indlægget i går. TUSIND TAK for det til jer alle. Det gør det jo bare så meget sjovere at blogge, at folk vælger at bruge lidt tid både på at kigge forbi bloggen men også på at skrive en lille kommentar. Jeg kommer selv rundt hos jer senere. Lige nu skal jeg vist hygge med min lille dreng (snart 3½ måned), der netop er vågnet og lystigt triller fra ryg til mave, så han kan træne kravle-øvelserne. Ja, han er en dreng, der vil frem i livet og hvor er det skønt med alle de smil, han gerne sender ud i verden <3

15 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Du er altså heldig at få pakker. Og så med de fine udskæringer....
Selvfølgelig kan du nu regne ud, at du nok ikke får punchen. Du kan jo ikke få alt, så Tina har nok valgt noget andet......
Ellers kunne du jo bare selv have købt.....ikke ?
Det er spændende med overraskelser.....
God dag til dig herfra.

Annette / aka sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Dorthe sagde ...

Altså Lone!!! Det tape har man da i Hobbygaarden *GG* Og der kommer du da engang imellem.. har du virkelig ikke set det? tsk.. tsk.. tsk.. (fnis)
Det er nogle lækre gaver du har fået - og med alle de udstansninger kommer du da næppe til at mangle punchen sådan liiige - hihi.
De små kageforme tror jeg simpelthen ikke man kan få mere - jeg købte mine tilbage i januar/februar 2010 i Norge, så de er nok udgået :)
Vi "ses" i blogland!

Karina Beck sagde ...

Det er en lækker gave, du har fået.
God decemberdag.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Lækker gave og hvor lyder det spændende med chokolade kursus

God dag til dig

Maryann Laursen sagde ...

Det er da en rigtig skøn gave at få, og de udskæringer kan jo så bruges indtil du bli´r den lykkelige ejer af punchen, så ideen er da fin nok.
Lækkert med et chokoladekursus, glæder mig til at høre, hvordan det gik.

Dortesjs sagde ...

ihh skønt at på pakker hvor er du heldig

Mio sagde ...

Skøn pakke du har fået i dag : )
Rigtig god 3 dec.

Charlie sagde ...

Fin gave og ja den hjort er sød. Fortsat god uge med den lille charmetrold du bruger tid sammen med pt. =0)

Anjashobby sagde ...

Skøn gave, hvor store er de hjorte?

rhh sagde ...

du har da vist rigeligt at se til i øjeblikket - godt der er tid til at åbne kalendergaver, det er bare så hyggeligt, og scrapsager er jo altid velkomne

Ann Weiss sagde ...

Lækker pakke!
God fornøjelse med chokoladekurset!

maria sagde ...

Sikker en lækker gave :-)

Cecilie @ancema.dk sagde ...

Det var en fin gave - god fornøjelse med at bruge den.

Lise sagde ...

Lækker pakke du har fået. Har du problemer med at bruge de udstandsninger, siger du bare til, for de kan sagtens bruges her hos mig.