tirsdag den 16. december 2014

16. december

Tusind tak for jeres kommentarer igår omkring min lille dreng Magnus. Jo, jeg ringede til lægen og han havde heldigvis tid til at se os, så vi kørte forbi ham og han kiggede ham i ørerne, men kunne ikke umiddelbart se noget. Han synes derfor, vi skal prøve at give Magnus lidt smertestillende som "forebyggende", så vi forhåbentlig kan få en god nats søvn. Om 2-3 dage kan vi se, om det har virket og om det derfor har været smerter, der har været årsagen til gråden. Kunne han dog bare sige lidt <3
Derudover har vi hævet hovedenden på hans seng, hvis det nu er ørerne, der er problemet, så uden at vide, om det er den højere seng eller det smertestillende eller en helt 3. årsag, så har han sovet ganske ok i nat. Desværre kom jeg for sent i seng og blev vækket for tidlig af Andreas, så jeg er TRÆT idag. Orker ikke, at A skal til svømning lige om lidt, men jeg bliver jo nødt til det ... :)

Dagens gave er disse skønne dies, som har stået ganske højt på min ønskeseddel - specielt efter jeg gav dem i gave til en anden scrapper, er jeg blevet mere hooked på dem, så det er jo SÅ SKØNT at de lige kom frem af gavepapiret her idag ;)

Endnu engang tusind tak for jeres skønne kommentarer. Det er så dejligt at vide, at der er nogle "derude", der læser med og som også bruger tid på en lille kommentar. Af <3 TAK :)

7 kommentarer:

Lise sagde ...

Godt at det går bedre med Magnus, og skønne dies-))))
God aften til dig:-))

kortmager sagde ...

De dies kunne jeg også godt bruge i min samling :-) . Heldige dig. Godt at høre, at Magnus fik sovet. Håber du får noget hvile i nat :-).

morkaren sagde ...

Det er meget trist at have syge børn, din dies gave er super, den kunne jeg også bruge. knus morkaren.

Annette / aka sagde ...

Det er også nogle skønne dies. Jeg har dem ikke, men har set dem brugt på mange kort, og der er jo rige muligheder.....
Dejligt at Magnus fik sovet. Og når mor så også får sovet engang, så lysner det.
Som trøst kan jeg oplyse at man ikke kan dø af træthed. For så havde du ikke kendt mig.
H var over 3 år, inden hun sov mere end 20 min af gangen......Nat og dag i over 3 år. Hvis det kan trøste dig.....!
God aften herfra.

Karina Beck sagde ...

Lækker gave. blade kan man altid bruge.
God aften.

Mio sagde ...

Rigtig fine dies du fik : ) hvor var det godt at det hjalp, hvad det så var betyder jo ikke så meget : ))
Håber du kan finde sengen i aften, så du får en god nats søvn.

lam sagde ...

igen skønne dies og godt det går bedre med lillemanden