søndag den 7. december 2014

7. december - men hvor blev weekenden dog af??

Ja, jeg forstår ikke, at weekenden allerede er ovre! Hvor blev den lige af?? Jeg skulle jo nå så meget, men jeg synes, jeg intet har nået af det, jeg havde troet og håbet på! Jeg nåede dog at passe mine to "små" drenge fredag, hvor manden var til firmajulefrokost. Lørdag nåede vi lige en smuttur til Vestsjælland, hvor der var fødselsdag i familien og idag skulle jeg så at indhente alt det, jeg havde i tankerne ... men det endte så med en tur i Bilka-helvede i Viborg, hvor vi absolut ikke var de eneste i legetøjsafdelingen, der havde 30% rabat - men vupti, var julegaverne til børnene i familien i hus inkl. vores egne! Fantastisk!
Jeg må erkende, at jeg ikke erindrer en december med så meget travlhed som i år til trods for, at jeg burde have masser af tid til "alt muligt", når jeg nu er på barsel, men måske netop derfor, når jeg så mange usynlige ting eller tror, jeg kan nå så meget mere end normalt, at det er lidt urealistisk ;) Uanset travlhed og tiden, som flyver afsted, uden vi ser det, så når jeg hver morgen at åbne dagens pakke og idag var gaven disse søde blomster, som jo altid kan bruges - rart at have lidt på lageret, når jeg pludselig skal lave et lynkort eller album i sidste øjeblik ...

Jeg håber, I stadig har lyst til at skrive en kommentar hos mig, selvom jeg er godt bagud hos jer andre, men jeg håber, at jeg får tid snarest til at komme på blogrundfart - har bare en SKAL LAVES NU-opgave, da jeg skal have syet 5 lucia-kjoler til børnehaven og de skal jo bruges på fredag, så de skal være færdige...

1 kommentar:

Mio sagde ...

Dejlig gave du fik idag : )
Nogle dage når man at kommenterer andre ikke : )
Det skal du ikke gå så højt op i : )
Rigtig god aften her på 2 advent