onsdag den 10. december 2014

10. december - og det er næsten juleaften i aften :)

Ja, jeg er så glad og spændt, da jeg forhåbentlig skal i scrapclub i aften (min lille dreng skal vaccineres, så reagerer han voldsomt bliver jeg naturligvis hjemme, men ellers ... :D ). Jeg har ikke været afsted siden juni, så jeg trænger SÅ MEGET og selvom det bliver en kort aften, da jeg formentlig kommer for sent og kører tidligt, så betyder det bare meget, at jeg kan komme og være sammen med alle de andre scrappe-glade kvinder :)

Dagens gave var disse skønne træ-pynt med rejse som tema. PERFEKT når jeg nu "snart" skal til at lave nogle af alle vores feriealbums ;)

Håber, I får en fantastisk dag derude. Tak fordi du kiggede forbi og endnu mere tak til jer, der har skrevet en kommentar. Hvor er det dejligt at vide, at der er nogen der læser med derude. Jeg nåede lidt rundt på blogrundfart igår og forventer, at jeg når lidt mere i dag :)

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Træpynt er altid lækkert, også denne.
Håber, at du kommer afsted i aften.

Mio sagde ...

Træpynt kan man bruge næsten på alt : ) dejlig gave du fik idag.

lam sagde ...

jeg er også fan af træpynt og nogen lækre nogen af slagsen du har fået

kortmager sagde ...

flot træpynt - og håber, det gik godt med vaccinationen?