lørdag den 20. december 2014

20. december og nu har resten af familien juleferie

Idag må jeg hellere få blogget, inden morgenmad og resten af familien står op :)

Idag skal vi have fundet et juletræ (som dog ikke kommer ind i stuen før d. 23. dec) og skræmmende nok, så er det også først idag, at vi får julepynten frem! Det havde jeg aldrig troet, skulle ske, når jeg nu "bare går hjemme på barsel", men tiden er fuldstændig fløjet fra mig med alle mulige andre gøremål :(

Dagens gave er denne skønne die fra Marianne Design, som jeg har ønsket mig. Uha, hvor er det bare skønt med alle de fantastiske sager, jeg bliver beriget med.

Håber, I får en dejlig weekend derude. Jeg er i hvert fald den evige optimist og tror på, at jeg når at få klaret alle de ting, jeg mangler på nuværende tidspunkt :)

8 kommentarer:

lam sagde ...

skøn gave og ja jeg kender godt det der med at tiden flyver afsted. Jeg mangler stadigvæk at få købt julegaver

Annette / aka sagde ...

Dejlig gave igen.
Og det bliver jul, uanset hvad du har nået. Og med 2 mindre børn i huset, er der lidt at se til. Og igen: en glad afslappet mor med et hjem uden nisser, er at foretrække, frem for et smukt formfuldendt hjem og en sur og stresset mor.

Lise sagde ...

Skøn gave igen....kan den lånes til næste jul.
Resten af kommentaren tillader jeg mig at kopiere fra Annette for hun har ret i at
det bliver jul, uanset hvad du har nået. Og en glad afslappet mor med et hjem uden nisser, er at foretrække, frem for et smukt formfuldendt hjem og en sur og stresset mor.
God lørdag til dig.

kortmager sagde ...

Det er da skøn samling af gaver, du har fået! :-). Du skal nok nå det, du når... og det bliver jul alligevel. Det er kun dig som sætte grænsen, om du vil lade dig stresse af det eller om du kan "nøjes" med det du når. Og så nyde det.

Karina Beck sagde ...

Det er en sød gave, du viser i dag.
Rigtig god weekend.

Mio sagde ...

bedre sent end aldrig : ) man tror, at når man har barsel, så har man masser af tid fnisss ...man bliver klogere.
Dejlig gave du har fået idag : )

Mette Hede sagde ...

Lækker gave igen igen...
Jeg har også kælken, det er en must have :)

Charlie sagde ...

Den har jeg også - fik ikke brugt den så meget i år men GOD det er den. =0)