tirsdag den 23. december 2014

23. december - og nu er det dagen før dagen :)

Ja, idag skal jeg så nå alt det, jeg ikke har nået indtil nu, men mon ikke det går :) Det vigtigste idag er nu engang at få pyntet juletræet og jeg glæder mig til at gøre det sammen med min store dreng på 5 år. Jeg ved godt, at han jo slet ikke gør det, som jeg gerne vil have det, hvilket kan være noget af en udfordring, når jeg selv har pyntet juletræet i over 20 år, men fra nu af skal vi have VORES juletræ og det glæder jeg mig til <3

Dagens gave er denne skønne embossing folder og die med stjerner. Jeg er jo VILD med stjerner, så den skal jeg nok få stor glæde af :)

Håber, I får en dejlig dag derude med god tid til at få klaret de sidste ting, så vi alle kan være klar til masser af hygge og julestemning i morgen, selvom Kong Vinter absolut ikke har vist sig og heller ikke ser ud til at gøre det ...

4 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Rigtig god fornøjelse med juletræet.
Der er nu noget særligt over de ting din dreng hænger på....måske noget pappynt han selv har lavet. Og det skal hænge så det ses.....
Vi er flere der har måttet sluge nogle kameler gennem årene på den front. Hihi.
Nyd at I kan hjælpes om det. O

lam sagde ...

nyd det mens han endnu gider være med. Om nogen år får du lov til at gøre det selv igen ;O) Håber i får en god dag

Ann Weiss sagde ...

God fornøjelse med pyntningen af juletræet!
Lækker gave - jeg har også en svaghed for stjerner - og de kan jo bare bruges til alt :D

Mio sagde ...

Rigtig god fornøjelse med pyntningen, det bliver jeres træ, og som aka skiver er det sikkert noget særligt han hænger på træet, måske år efter år, fordi han synes det er flot eller noget han selv har lavet : )
Dejlig gave stjerner kan man altid bruge

rigtig god 23 dec.