fredag den 2. december 2011

1. december 2011 - Egen pakkekalender

Jeg må erkende, at da jeg åbnede gaven fra "mig selv"/Linda blev jeg meget rørt og overrasket!
Da jeg åbnede gaven indeholdt den flg.:
Min helt egen JULESMASK - men HJEMMELAVET!!! Hvor er det vildt og slet ikke noget, jeg havde tænkt, at hun skulle sidde og knokle med! Det var jo ikke meningen :)
Jeg kan allerede mærke, at hvis jeg en dag er ked eller stresset, vil jeg bare gribe min julesmask og sætte mig i et hjørne og så er jeg straks lykkelig <3

Jeg har fotograferet samtlige sider, så I kan se, hvor flot resultatet er - jeg sidder bare og savler over det og er sikker på, at jeg selv skal prøve at kaste mig ud i en smask senere ...














TAK LINDA! Du er for skøn - og jeg er helt uden ord, når jeg skal forsøge at vise min taknemmelighed overfor dig. Mine manglende ord skyldes ikke, at du ikke fortjener et tak - jeg synes bare ikke, jeg kan finde de ord, du fortjener :). Af <3 TAK!

3 kommentarer:

Linda sagde ...

Velbekom min søde ven:-)))
Bare så skønt at lave noget som du blev så glad for, jeg glæder mig til at "kigge" lidt i den...det er jo din og din helt personlige:-)
Skriv et par ord om dagen, kom en sjov vits fra avisen eller et stykke chokolade papir i denne bog og du vil mindes hver dag lige ind til jul:-)
Rigtig god weekend

Jeanne/Shelle86 sagde ...

Nej hvor skønt!!!! Linda er da vist en super veninde ;)

Lone T Ørnstrup sagde ...

Hun er rigtig skøn Jeanne. Endnu en af de skønne goder, der er ved at være begyndt at scrappe ;)