tirsdag den 13. december 2011

13. december 2011 - Pakkekalender fra Scrapsisters

Idag er det jo Luciadag - og det er dermed 17 år siden, jeg var luciabrud på min efterskole! Det var SÅ stort for mig at blive valgt, for jeg var hverken hende, der var højest eller havde længst hår. Jeg blev valgt på baggrund af min sangstemme og jeg var så STOLT over, at det endelig var MIG, der blev valgt  i stedet for at det altid er "de andre".... Hvis der er nogle af jer, der skal se luciaoptog, så prøv at se på bruden - jeg er sikker på, at hvis hun er lige så stolt over sit hverv, som jeg var, så kan man se, hvordan hun STRÅLER om kap med lysene ;)

Uanset Luciadag, så skal det ikke ske to dage i træk, at jeg næsten glemmer at åbne min pakkekalender, så da jeg kom hjem sammen med sønnike her til eftermiddag, åbnede først han sin pakke og derefter åbnede jeg mine to pakker -ja, der er jo fordele ved at være voksen c",)


Den første pakke er fra Dbyskov og var

skønne hvide blomster, som jeg er vild med. Jeg tænker, at jeg vil bruge dem som de er (hvide), men ellers tror jeg også, at det er sådan nogle, man kan farve til den nuance, man lige har behov for :)
Tak for gaven

Ingen kommentarer: