fredag den 16. december 2011

16. december 2011 - Pakkekalender fra Scrapsisters

I aften er der julefrokost på arbejde, som jeg glæder mig rigtig meget til. Jeg var med sidste år, men der havde jeg jo kun været ansat i 1½ måned, så jeg kendte ikke så mange, men i år synes jeg selv, at jeg er kommet meget mere rundt i huset og kender en del flere, så det bliver sjovt at feste med dem, man bruger så mange timer sammen med hver dag ;o)
Det betyder dermed, at jeg skulle have alt det her pakkesjov klaret, før jeg skal på arbejde, hvis jeg vil være sikker på at få blogget hver dag - og det kunne jeg jo godt tænke mig .....

Dagens gave er fra Shelle86 og er
en masse forskellig pynt. Der er blomster (kalder man det stofblomster??), "diamanter"/glas i forskellige former og farver og den lyserøde figur er i skum og er en sommerfugl og blomst.

Tak for gaven, Jeanne.

Ingen kommentarer: