lørdag den 10. december 2011

10. december 2011 - Egen pakkekalender

Da jeg åbnede gaven fra Linda, må jeg erkende, at jeg blev overrasket. Jeg har givet Linda en sum penge og jeg synes bare, at den ene eksklusive gave efter den anden bliver åbnet. Jeg forstår ikke, man kan få så meget for "så få" penge!!!

Dagens gave er intet mindre end
denne Marianne Design-die med en juleblomst og jeg GLÆÆDER mig til at bruge den i dag til julescraphygge hos netop Linda! Jeg har i et stykke tid kigget efter disse dies (eller bør jeg kalde dem spellbinders??), men jeg har endnu ikke købt nogle, da der jo er så mange ting, man gerne vil bruge sine penge på og indtil videre er de her blevet fravalgt for andet! Jeg er i forvejen vild med selve planten (julestjernen), så jeg vil med garanti sætte dem på nogle af julekortene i år.

Tak for gaven Linda - jeg er meget overrasket over, at du har købt den, for jeg mener ikke, jeg har fortalt, at jeg har kigget efter dem! ;o)

Ingen kommentarer: