søndag den 11. december 2011

11. december 2011 - Egen pakkekalender

Så er det blevet tid til den sidste scrappe-kalendergave og Linda har denne gang sørget for

Stemplet er jo bare sødt og de to små klemmer så jeg til SAM og overvejede at få købt nogle selv. Jeg har ikke lige fået gjort noget ved det, og det mest tankevækkende nu er, at vi var til den hyggeligste julescraphygge hos Linda i går, hvor jeg så en af de andre havde dem og jeg tænkte, at jeg nu også skal huske at få fat i de klemmer ... og så lå de i dagens gave. Hvor heldig kan man lige være ;)
Tak for gaven Linda - den skal jeg nok få stor glæde af :D

2 kommentarer:

Linda sagde ...

Hvor er det bare skønt at vide du er så glad for gaverne jeg har købt;-)
Jeg tror allerede jeg er "bestilt" til at lave en til dig næste år???
Tak for igår, super hyggeligt.
Vi ses tirsdag
Knuzz

Dortesjs sagde ...

ihh super sød elefant stempel.