søndag den 4. december 2011

4. december - Egen pakkekalender

Om det er fordi det er adventssøndag eller hvad, ved jeg ikke, men hvor føler jeg mig dog forkælet, når jeg åbner en gave med flg. indhold:

Det er så absolut ingen hemmelighed, at jeg er VILD med Magnolia-stemplerne, så jeg er ikke overrasket over, at Linda fandt på at jeg også skulle have sådan en i min pakkekalender. At det så er blevet en, jeg ikke har i forvejen (tja, det kan vist godt være svært at ramme) og endda en af dem, jeg har overvejet selv at købe, gør det jo bare endnu bedre :)

Endnu engang tak Linda - du ramte (naturligvis) plet!

I fredags var jeg jo til julescraphygge hos Unikscrap (deres blog), hvor Benediktes søster Malene (der har Unikhobby og blog) var kommet fra Norge for at lære os at bruge både promarkers og prismacolors - og hvor var det dog bare SÅ godt! Jeg lærte i hvert fald nogle nye teknikker med begge "systemer", som jeg ikke kan vente med at bruge til bl.a. dette stemple :)

Ingen kommentarer: