fredag den 2. december 2011

1. december 2011 - Pakkekalender fra Scrapsisters

Det' sørme, det' sandt, december ... og det betyder jo pakkekalender og en MASSE andre sjove aktiviteter i et par uger frem. Jeg vil tilstræbe at blogge hver dag, men allerede 1. december gik det galt, så det gør det nok også lidt senere på måneden ... De skal nok komme på hver og en gave ;)

Jeg ventede med at åbne mine pakker, til jeg havde spist morgenmad (det var svært, men min søn skulle jo nødig miste fokus fra sine havregryn, så jeg måtte vente ½ time yderligere :))

Den første gave er fra Dbyskov og er flg.

det er brunt "pergamentpapir" eller lign, som hurtigt blev brugbart, da Hanne så det og straks tænkte på en die, hun har liggende og som viser en gammel papirrulle

Jeg glæder mig til at prøve det - også fordi teksten skal roteres, så det ser ægte ud :)

Tak for gaven Dbyskov :)

1 kommentar:

Lone T Ørnstrup sagde ...

Der er åbenbart problemer med at kommentere her på bloggen, så jeg har andetsteds fået flg. besked fra Dbyskov:
Det "pergament"papir du har fået er "Kraft Glassine" fra Tim Holtz. Prøv at finde TH på You Tube så kan du se hvad han f.eks. bruger det til og hvordan.
TAK - altid skønt med gode ideer ;)