tirsdag den 20. december 2011

20. december 2011 - Egen pakkekalender

Dagens anden gave er
som glæder mig meget. Linda VED, at jeg er VILD med den lille bamse, og hun viste mig den til SAM, da hun havde fundet den hos Unikscrap. Jeg havde inden da været på noget nær alle hjemmesider (nationale som internationale), der kunne sælge den som die, men jeg har endnu ikke fundet den, udover når den ER skåret ud :o(. Jeg har derfor tænkt, at den kan scannes ind og derefter laves som Silhouette-fil, så jeg kan skære den ud i det karton, som jeg har lyst til. Har du kendskab til et sted, hvor jeg kan købe den die, hører jeg MEGET gerne om det :D
Derudover var der endnu en "tang", som jeg kan bruge, hvis noget skal holdes sammen, mens det tørrer f.eks. Jeg glæder mig til at få gang i den (sammen med alle de skønne og lækre scrapsager, jeg har fået her i december måned :))
Tak for gaverne Linda

2 kommentarer:

Linda sagde ...

Jamen kære ven...jeg lytter jo til dig:-)))
Skønt at du er tilfreds med gaverne

Annette / aka sagde ...

Dejligt når ens bønner bliver hørt...af de rette.
Den bamse er da også så sød. Hvis du nu finder en løsning, så laver du bamser i små poser og sælger til vi andre, ikk?
Ha en dejlig dag.