fredag den 9. december 2011

9. december 2011 - Pakkekalender fra Scrapsisters

Jubii - det er fredag og der venter en stille og rolig weekend forude, hvor det mest stressende er julescraphygge med en masse skønne kvinder hele lørdagen - og det er jo bare hygge, så skøønt med udsigt til en rolig weekend.

Dagens gave er fra Dbyskov og er
en masse skønne "kort" med tegninger og citater fra Leonardo Da Vinci. Der er nogle klassikere imellem (som Mona Lisa og de to "glansbillede"-engle) og der er nogle rigtig fede, som jeg slet ikke kan vente med at få brugt (nu var Da Vinci jo også matematik, så jeg synes jo helt sikkert, at der er noget godt ved manden :D).

Jeg kan da lige gengive citater fra Leonardo:
"Where the spirit does not work with the hand, there is no art"
og
"Knowing is not enough. We must apply. Being willing is not enough. We must do."

Dorte - hvis du læser dette indlæg må du meget gerne skrive, hvor du har fået fingrene i disse "kort", for jeg kunne helt sikkert godt finde på at købe nogle flere selv :)
Tak for gaven!

2 kommentarer:

Dorte Byskov sagde ...

Jo jo jeg læser skam med her. Men pu ha... jeg kan ikke huske hvor jeg har dem fra. Faktisk nogen jeg har haft liggende en tid, har bare ikke lige kunne finde ud af, hvad jeg skulle bruge dem til, så jeg er rigtig glad for, at du kan bruge dem. Men få fat i flere, det er nok tvivlsomt. Jeg har flere i samme stil men ikke Da Vinci, dem må du godt få.

Lone T Ørnstrup sagde ...

Jeg kan helt sikkert finde på noget godt til dem. Jeg kan sagtens forestille mig, at flere kunne være interessante. Jeg sender dig lige en pb på SS ;)