lørdag den 17. december 2011

17. december 2011 - Egen pakkekalender

Min "egen" gave blev jeg VIILDT glad for, da jeg åbende. Den indeholdt

Ranger Blending Tool, som jeg nævnte for Linda til SAM, at jeg godt kunne tænke mig. Jeg var derfor så spændt, om den ville være at finde i en af gaverne - og JA, det var den så idag. Da vi var i scrapclub i tirsdags, tænkte jeg "gad vide, om jeg når at få den" ... og det gjorde jeg heldigvis. TUSIND tak Linda - den håber jeg, at jeg bliver lige så glad for, som I andre er for jeres ;o)

3 kommentarer:

Pips sagde ...

Når man først har vænnet sig til den er den uundværlig! Lækkert nyt værktøj - jeg har lige bestilt en mere fra USA - skulle alligevel have lidt forskelligt derovrefra.

Karina Beck sagde ...

Rigtig lækker gave.
God søndag.

Linda sagde ...

Ja det er en ting som er supergod, jeg er så glad for min og håber du også bliver det:-)
God søndag aften