mandag den 5. december 2011

5. december 2011 - Egen pakkekalender

Og jeg er jo så heldig/priviligeret, at jeg får mindst to pakker hver dag, så der skulle da også lige åbnes en gave fra mig selv/Linda - og sørme om ikke det næsten var det samme som fra Dorte ;)
Linda havde lagt flg. i gaven til idag:

Da jeg en dag fik kigget på de sager, jeg havde investeret i, før jeg begyndte at scrappe, var der EN DEL af det bånd (vistnok fra Panduro) i mange forskellige nuancer. Jeg synes, det er rigtig skønt, fordi det er neutralt og enkelt, men alligevel lidt sprælsk pga bølgerne, så denne store stak fra Linda skal jeg nok få brugt ;)
Derudover var der lidt stempler med, som jo er perfekte til fødselsdagskort eller lign - det er SKØNT at blive så "begavet" .. nu mangler jeg snart kun tid til at sidde i ro og mag og få scrappet og være kreativ. Heldigvis føler jeg, at jeg kommer tættere og tættere på, men jeg må også erkende, at jeg ikke kan scrappe, hvis der er for meget rod eller lign. omkring mig. Der skal helst ikke være projekter, der skal gøres, hvis jeg skal sidde og nyde scraptiden, for så vil jeg sidde med dårlig samvittighed og det er ikke godt for den kreative side

Nå - du må have en rigtig fornøjelig mandag. Det kan kun blive en skøn uge, for sørme om ikke der lå lidt sne udenfor, da vi kiggede ud her til morgen (og jeg er vild med sne!). I morgen aften skal jeg på chokoladekursus, hvor noget af julens konfekt skal laves og på lørdag skal jeg til scraphygge hos Linda. Det KAN kun blive en god uge ;)

Har du lyst til at skrive en kommentar på et af indlæggene, vil jeg blive glad. Det er jo altid rart at vide, at der er nogle, der gider at læse med ;)

2 kommentarer:

Linda sagde ...

Ja det er noget skønt bånd...sig bare til hvis du har brug for mere...har rigtig meget;-)
Godt jeg lige fik lagt mit kort med koglerne på bloggen....de er altså ret fede, så du må bare igang;-)
Vi ses på lørdag, glæder mig
Knus

Gitte sagde ...

Rigtig lækkert bånd.