onsdag den 21. december 2011

21. december 2011 - Pakkekalender fra Scrapsisters

Øv, hvor er det bare typisk! Jeg har valgt at holde fri et par ekstra dage fra arbejde for at nå nogle ting før jul - mens mand og barn er afsted på arbejde og dagpleje. I nat er vi så uheldige, at min dreng kaster op (rigtig meget), ryster og bare er rigtig sølle! Jeg har svært ved at "forsvare", at min mand skal tage barns sygedag, når jeg nu har "ferie", så det betyder desværre, at jeg ikke når mine ting idag, fordi jeg skal passe min lille dreng. Det skal dog siges, at det er super hyggeligt, men det hjælper absolut ikke på mit stressniveau :( Jeg har samtidig den holdning, at julen kommer, uanset om vi er klar eller ej, så det må jo bare betyde, at f.eks. mine julekort kommer ud mellem jul og nytår ....

Nå, men dagens gave kunne heldigvis hjælpe på humøret :). Den er fra Dbyskov og er
3D-puder, som man jo altid kan bruge (eller også er det fordi, jeg tidligere har lavet 3D-kort, at jeg synes, det er fedt engang imellem at hæve nogle af elementerne på mine scrapkort eller LO).
Tak for gaven Dorte ;o)
Det er helt vildt, for alt det her betyder, at jeg faktisk har åbnet alle mine gaver fra Dorte (og snart også fra de andre!). Jeg synes ikke, det er så længe siden, at jeg havde så mange gaver, at jeg nærmest ikke kunne overskue det (hvilken gave var fra hvem ... vil jo så nødig lave "fejl"). Jeg har forsøgt at samle alle mine gaver, så jeg kan lave en lille oversigt, som jeg lægger på her på bloggen mellem jul og nytår, så I kan se alle de skønne gaver, jeg har fået :)

Ingen kommentarer: