mandag den 19. december 2011

19. december 2011 - Pakkekalender fra Scrapsisters

Sikke en mandag! Jeg kom lidt for sent i seng i går og kunne derefter ikke falde i søvn, men jeg måtte desværre sande, at jeg SAGTENS kunne sove her til morgen! Selvom jeg vågnede med hovedpine, var jeg så heldig, at jeg alligevel følte, jeg havde "ja-hatten" på, og hvor er alting dog bare meget nemmere, hvis man er positiv i sit sind end de dage, hvor man hænger med skuffen eller er lettere pirrelig ;o)

Dagens gave er fra MorTil2 og indeholdt

dettes kønne grå bånd med "stivere" i kanten, så mon ikke, det vil være perfekt til f.eks. sløjfer c",). Jeg synes egentlig, jeg havde meget bånd i forvejen og var lidt i tvivl om, hvordan jeg skulle opbevare det, men her i december har jeg bare fået endnu mere skønt bånd, så nu bliver jeg snart tvunget til at finde på en bedre løsning end den nuværende, der bare er en klodskasse FYLDT med bånd. Skønt med endnu et "system"-projekt, hvor jeg må udtænke endnu et system til struktur og opbevaring - er VILD med det ;)
Tak for gaven, Anne Birgitte ;o)

Ingen kommentarer: