onsdag den 21. december 2011

21. december 2011 - Egen pakkekalender

Den anden gave er
bånd og tape, som ikke er blevet fotograferet særlig godt! Båndet er i en flot lille nuance og tapen er med smileys og baggrundsfarven skifter mellem regnbuens farver ;).
Jeg er måske ved at have en del af både bånd og tape, men jeg tænker også, at det gør det sjovere med især tapen, at der er lidt forskellige, man kan sætte sammen og bånd kan man vist ikke få for meget af! Da jeg fik den første tape, tænkte jeg, at jeg vist selv skulle ud og købe tape for at have lidt at vælge imellem - det behøver jeg ikke længere, for nu har jeg allerede forskelligt at vælge imellem :)
Tak for gaven Linda - er spændt på at se, hvad de sidste gemmer på ;)

1 kommentar:

Annette / aka sagde ...

Dejlige ting du har fået de sidste dage.
Og INTET scrap kan man få for meget af - kun for lidt !
Ha en dejlig dag.