fredag den 2. december 2011

2011: Adventspakke nr 1

Hold op hvor har jeg ikke nået særlig meget scrap i den senere tid. Derfor kommer dette indlæg også et par dage for sent - for det burde jo have været på i søndags, hvor det var første søndag i advent :)
Jeg har heldigvis lært et godt ordsprog "Bedre sent end aldrig"!

Jeg har jo tilmeldt mig både adventskalenderen og pakkekalenderen på Scrapsisters, da jeg ELSKER julen, gaverne (både at give og modtage), så det tog ikke lang tid at beslutte sig og tilmelde sig ;)

Den første pakke, jeg åbnede var fra Kreativmor og var ...

et par clearstamps, som passer fint ind i min samling. Nu skal jeg så bare igang med at bruge dem, for det er jeg desværre ikke rigtig nået til endnu ... der er jo så mange lækre scrapting, så jeg når sjældent så meget, som jeg gerne vil :)

Glæder mig til på søndag, hvor jeg skal åbne den næste adventspakke - og det skal være fra Carina. Det bliver spændende at se, hvad den indeholder :)

2 kommentarer:

Louise sagde ...

Godt du kunne bruge stemplerne:)

Lone T Ørnstrup sagde ...

Det kan du tro. Beklager virkelig, at jeg rodede rundt i navnene - tror, det er fordi de to grupper ligner hinanden så meget (alm. pakkekalender og adventskalender!)
Nu er navnene rettet til - så skal jeg bare igang med at bruge alle de nye scrapsager, jeg har modtaget :)