torsdag den 22. december 2011

22. december 2011 - Egen pakkekalender

Og fluks efter åbner jeg endnu en gave til MIG - hvor er det skønt sådan at blive forkælet ;)
Idag har Linda sørget for flg. gave

som jeg bare glæder mig over! Igår havde jeg gang i et projekt, som jeg nok skal vise på min blog mellem jul og nytår (modtageren skal lige have den, før jeg lægger billeder ud her på bloggen :)), men der brugte jeg de klemmer, jeg allerede har fået (og manglede faktisk et par stykker til - havde jeg vidst, at de var i dagens gave, var den nok blevet åbnet lidt før tid ;)). Stemplet er jo bare endnu et sødt stempel til samlingen (skøn skøn dino!) ... Ih hvor jeg dog glæder mig til at bruge det hele. Tusind tak for gaverne Linda. Jeg vil forsøge at vise min taknemmelighed, men jeg tror, det bliver svært at sige/vise, hvor glad jeg er for det <3

3 kommentarer:

Lise sagde ...

Nej, hvor jeg glæder mig til at se alt det du skal til at lave, med alle dine nye ting:-)))))
Glædelig jul.
Knus Lise

Linda sagde ...

Tak Lone, det har du så bestemt sagt tak for idag, det var jo alt for gslt...jeg glæder mig dog til min aftenskaffe og chokolade:-)
Jeg viser æsken og indhold på min blog...men glæder mig til at få målene den er jo bare for lækker:-)

Annette / aka sagde ...

Dejligt som du bliver forkælet. Og den dino er da for sød....
Hva er det nu for hemmeligheder ? Det lyder spændende. Nu er jeg altså nysgerrig !
Hav en dejlig 23. dec.