mandag den 19. december 2011

19. december 2011 - Egen pakkekalender

Jeg blev naturligvis også forkælet med en gave i dag fra "mig selv"/Linda. Gaven indeholdt

som jeg er rigtig spændt på at få brugt. Jeg synes, det er et vildt flot bånd, men jeg kan mærke, at det er lidt "skrøbeligt" imellem stjernerne, så jeg skal passe på, at det ikke bliver for snoet eller lign!
"Papstykket" er lidt svært at fotografere, så det kommer til sin ret! Det er en fotoramme, som jeg selv skal dekorere - og jeg har lige præcis billedet, der vist passer til ;)

I stedet for bare at linke direkte til Linda's blog, vil jeg hellere linke til et specielt indlæg, hun havde igår. Her viser hun sine julegaver og jeg må erkende, at jeg er VILD med hendes indpakning. Her føler jeg virkelig, at der er gjort noget ved hver enkelt pakke. Jeg ville også gerne selv gøre det, men jeg må også erkende, at jeg ikke tror, det vil blive værdsat hos de modtagere, jeg giver gave til :( Du kan se hendes blog - og med det indlæg lige her (link)

Tak fordi du læste med. Har du lyst til at skrive en kommentar, vil jeg blive glad ;o)

Ingen kommentarer: