mandag den 26. december 2011

Takkegave til Linda

Som I forhåbentligt har fornemmet, så har jeg yderst positivt overrasket og meget glad for de gaver, som Linda har købt til mig i pakkekalender. Jeg synes derfor, at det mindste, jeg kunne gøre, var at give en lille gave retur, som tak for hjælpen og den store indsats!
Jeg havde lavet flg.
Selve gaven er den hvide, som indeholder en Tim Holtz die Festive Greenery, da jeg til scraphyggen hos Linda tidligere på måneden nåede at fange, at Linda er vild med de dies og ønsker sig flere :)
Derudover havde jeg på en blogrundfart set den søde æske med "skuffer", som jeg straks fik ide på at lave til Linda (der kommer et indlæg med flere billeder, mål og link til den originale blog senere på ugen) og æsken valgt jeg at fylde med mit hjemmelavede konfekt. "Desværre" havde jeg for meget konfekt, så jeg måtte i hast skynde mig at lave en pose til det resterende konfekt (den øverste til venstre) og naturligvis skulle hun også have et julekort. Jeg har farvet begge Magnolia-piger med prismacolor, da jeg ved, at Linda også bruger prismacolor :)

Æsken er nærfotograferet her:
med indhold:

og kortet er her:

Tusind tak fordi du læste med - jeg håber, du også er blevet inspireret, som jeg ofte bliver på mine blogrundfarter ;)
Hvis du vil skrive en kommentar, vil jeg blive meget glad :)

2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Superflot gave!

Jane sagde ...

Hvor er det en flot takkegave,med mange gode idèr. Godt nytår.
Knus Jane