mandag den 5. december 2011

5. deceber 2011 - Pakkekalender fra Scrapsisters

Halli-hallo. For første gang vil jeg nu forsøge at få blogget om dagens kalendergave fra morgenstunden! Det betyder naturligvis, at jeg kommer til at møde lidt senere på arbejde idag, men så er det jo godt med flex ;)

Jeg forsøger at åbne gaverne "skiftevis" fra giverne, så idag var det igen blevet "tid" til at åbne en gave fra Dbyskov. Det var denne skønne gave

og jeg kan jo ikke vente med at få den brugt. Elsker blondebånd - specielt til julekort eller lidt "rustikke" LO. Ingen tvivl - det vil hurtigt være væk, når jeg først kommer igang :)

Tusind tak for gaven, Dorte.

1 kommentar:

Anne sagde ...

Dejlig gave! :) Skulle det være for hvidt til din smag, kan du farve det ved at lægge det i en kop the/kaffe et par timer. Lad det tørre på et stykke køkkenrulle! :)