søndag den 25. december 2011

JULEAFTEN c",)

Vi er her sidst på eftermiddagen kommet hjem fra julehyggen hos mine forældre og vi havde en super hyggelig dag/aften med min familie. Normalt ville jeg ærgre mig rigtig meget over den manglende sne, men i år har jeg forstået, hvor positivt det også kan være uden sne! Udover at det naturligvis gør det meget nemmere at køre Jylland/Sjælland uden sneen, så betyder det også, at mine forældre men specielt min Far var afslappet og havde mulighed for at være med til at fejre julen. De har en maskinstation og en af deres kompetencer er at rydde sne og salte, så de sidste par år har min Far haft rigtig travlt med at gøre pladser og fortove farbare for os andre. I år havde han travlt med at fejre jul med os - og det NØD vi, men specielt min bette dreng. Idag, inden vi kørte hjem, nåede han lige at få en tur med både den store traktor og den (om muligt) endnu større gummiged - hvis ikke før, så så man da julelys i hans øjne efter den tur :))

Jeg fik nogle skønne gaver i går, men den største overraskelse var, da vi skulle lægge vores gaver under træet og der var en gave i vores pose med lilla papir, bølgepap som "bånd", et hjemmelavet til/fra-kort med et snefnug!! Min kære mand - rimelig afslørende! Selve papiret var det samme, som min pakkekalender fra Linda var pakket ind i, bølgepappet har jeg set på hendes blog og hjemmelavet til/fra-kort ... det er heller ikke lige der, min mand lægger sin energi ;o). Til jer, der ikke ved det, så arbejder Linda og min mand på samme arbejdsplads, så det viste sig, at hun havde fået smuglet en gave med ham uden mit vidende. Da jeg fik gaven indeholdt den
dette skønne Magnoliastempel og denne super lækre Martha Stewart punch. Af hele mit hjerte: TUSIND TAK LINDA - det havde du altså ikke behøvet!

Jeg håber, I andre også har fået nogle skønne julegaver - og naturligvis gerne lidt til de kreative sysler. Derudover håber jeg, at det har været sjovt at følge mine kalendere her på bloggen i løbet af december måned - det har været skønt at læse jeres kommentarer og jeg håber, at jeg kan fastholde jer som læsere fremover. Jeg er i hvert fald blevet grebet af at blogge, men det bliver nok ikke lige hver dag fremeover ;)

Ingen kommentarer: