søndag den 18. december 2011

2011: Adventspakke nr 4

Det er utroligt, som tiden flyver afsted. Egentlig sker det jo hele året, men specielt decembe,r synes jeg, forsvinder hurtigere end de andre måneder. Det er allerede 4. søndag i advent, dagen er snart omme og jeg har ikke nået alt det, jeg gerne ville (som så ofte før!). Vi har dog fået lavet konfekt - 3 "plader" fyldte chokolader med kirsebærfyld og lakridsfyld, chokoladekugler med karamelfyld, appelsinmarcipanhjerter og lakridsmarcipanstykker samt naturligvis lidt havregrynskugler, hvor min søns dagplejemor skal have nogle af dem i sin lille julegave. Vi skal til julehygge hos hende i morgen eftermiddag, så der får hun en lille julegave. Jeg skal nok få lidt billeder på bloggen, men det bliver først efter julekalenderen er ovre ;o)

Adventspakken idag er fra Shelle86 og er allerede den sidste (snøft snøft) - det er slet ikke til at forstå. Indholdet er heldigvis ikke så sørgeligt ;) og er

som helt sikkert skal bruges på mine LO'er. Tusind tak for gaven, Jeanne ;)

Ingen kommentarer: