søndag den 4. december 2011

3. december 2011 - Pakkekalender fra Scrapsisters

Jeg erkender, at det går lidt for hurtigt i øjeblikket - og når det går for hurtigt, laver man oftest også fejl!! Jeg har fået rodet lidt rundt i navnene på gaverne, men forhåbentlig har jeg fået styr på det nu. Er der stadig fejl, vil jeg RIGTIG gerne høre om det, så jeg kan få henvist til de rette givere :)
Jeg beklager mine fejl - det har aldrig været ond vilje ... det går bare for hurtigt i øjeblikket! Det kan man også hurtigt konkludere, eftersom jeg ikke får blogget hver dag, selvom mine intentioner gerne ville det :( Heldigvis får jeg da åbnet gaver hver dag, så DET glemmer jeg ikke - DET skal jeg nok få tid til ;)

Her er hvad jeg åbnede lørdag - fra Mortil2:

Det er små træfigurer, som vist kan bruges på et prinsesskort eller lign ;) Det er jo et sikkert hit hos de unge piger. Derudover er der et par vedhæng, der siger "home made" - det må man jo sige, at scrap er ;) og sidst men ikke mindst lidt papirbånd med "God jul" - så kan jeg bare komme igang med at få lavet julekort (som jeg endnu ikke er kommet igang med...)
Tak for gaven

Ingen kommentarer: