onsdag den 7. december 2011

7. december 2011 - Egen pakkekalender

Det er lidt sjovt/vildt at tænke på, at hvis min Farfar havde levet, ville han være blevet 100 år idag! Det nåede han ikke, men derfor kan jeg jo godt mindes ham på dagen. Han var et naturmenneske ud over alle grænser og havde en gigantisk plantesamling, som bagefter blev afleveret til Botanisk Have, der selv måtte se, om de kunne bruge det til noget eller om det var for gammelt. Noget af det var vistnok fra 1930 eller deromkring, så det er jo mange års interesse, der er samlet ind. Tænk, hvis der er nogen (fremmede) om 75 år, der synes vores scrapting er interessante ... sjovt at tænke :)

Nå - dagens gave var idag dette sommerfuglestempel

Jeg har ikke noget i forvejen, men tænker, at det kunne være fint at prøve embossing med (har lige læst dagens indlæg fra netop Linda på Unikscraps blog - I kan se det her). Jeg har allerede "sværte", pulver og varmepistol, så det skal da vist prøves af ;)

Har du andre gode forslag eller bare lyst til at skrive en kommentar, vil jeg blive glad.

3 kommentarer:

Lise sagde ...

Sikke flittig du skal være med alle de lækre scrap ting du får her i december. Bare det var mig :-))))) Vi ses.
Knus Lise

Linda sagde ...

Håber du kan lide den...alle eftersøgte den og jeg var heldig at få fat i tre:-)
God aften

Lone T Ørnstrup sagde ...

Ja Lise - det er lige før jeg får stress ;)

Linda, jeg kan rigtig godt lide den (den er jo også så enkel - man jo altid bruge en sommerfugl). Jeg ved, at de var eftertragtede, for da jeg så dem, købte jeg kun "Til og Fra" og da jeg senere lige ville se, om jeg ville købe flere var de væk (måske fordi det havde stået på de to fora, så alle havde været der i mellemtiden ;)